فرماندار اهواز با حضور در منزل میلاد مرید السادات از اقدام قهرمانانه وی در نجات جان شهروندان در آتش سوزی در منطقه زیتون کارمندی روز سیزدهم فروردین با اهدای لوح تجلیل کرد.

مسعود فلاحی گفت: میلاد برادر زاده شهید محمدرضا مرید السادات از شهدای دوران دفاع مقدس است و از خانواده شهیدی که قطعا بهای این نظام و انقلاب را پرداخت کرده و عزیزترین عضو خود را در راه دفاع از وطن تقدیم کردند همچین فرزند قهرمانی تربیت می‌کنند که جان خودش را به خطر انداخت و به آتش زد و جان همشهریان خود را نجات داد.

به گفته فرماندار اهواز قطعا ما سرمایه‌هایی همچون میلاد مرید السادات و علی لندی‌ها داریم که امروز نظام و انقلاب ما تثبیت شده است و هیچگونه تهدیدی متوجه آن نیست.

او گفت: تا زمانی که این تفکر، روحیه، جوانان، و خانواده‌هایی داریم نمی‌توانند به کشور ما آسیب بزنند. امید رهبر معظم انقلاب به این جوانان است.

طبقه پنجم یک مجتمع واقع در خیابان کمیل منطقه زیتون کارمندی دچار آتش سوزی شد، که ۲۲ نفر از ساکنان این مجتمع محاصره شده بودند که با حضور به موقع نیرو‌های امدادی عملیاتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران اهواز نجات یافتند.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.