استاندار اردبیل گفت: ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری مجموعه‌های بزرگ و دارای استاندارد‌های جهانی از اولویت‌های شهرستان سرعین است.

سید حامد عاملی گفت: در اجرای هتل‌ها و مجموعه‌های پذیرایی انتخاب فضا‌های بزرگ و دارای فضا‌های رفاهی، پارکینگ، تفریحی و سایر نیازمندی‌های گردشگری باید مد نظر باشد.

استاندار اردبیل در جلسه تدوین برنامه پیشرفت شهرستان سرعین با اشاره به استخراج و تدوین پروژه‌های ضروری شهرستان‌ها برای عملیاتی شدن در سالجاری گفت: در سرعین نیز توجه به اجرای راه‌های ارتباطی مناطق گردشگری و آب‌های درمانی، توسعه اماکن گردشگری و تامین زیرساخت‌های لازم شهرستان از جمله آب، گاز و برق از موضوعاتی است که شناسایی و مبنای پیگیری‌ها قرار گرفته است.

عاملی بر معرفی پروژه‌های ضروری و مورد نیاز اهالی شهرستان از سوی فرماندار و مسوولان سرعین تاکید کرد و گفت: برای جذب اعتبارات ملی به آن دسته از پروژه‌های اولویت دار که جزو نیاز‌های شهرستان است، اقدام می‌شود.

در این جلسه فرماندار شهرستان سرعین و تعدادی از مدیران دستگاه‌های زیرساختی و خدماتی، لزوم تامین اعتبار برای اجرای برخی پروژه‌های ضروری سرعین را تشریح کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار