مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از اجرای طرح نظارتی گشت‌های مشترک این اداره کل در ماه مبارک رمضان خبر داد.

یدالله ملکی گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره گیری از توان وظرفیت مضاعف وبا هدف پایش و نظارت مستمر و متمرکز بر عملکرد اصناف و به ویژه واحد‌های صنفی که فعالیت آن‌ها در این ماه شاخص‌تر است اجرا می‌شود.

نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، خرما، قندو شکر، برنج، روغن، زولبیا وبامیه و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده به شعب سیار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد یکساله اداره متبوعش، گفت: ۳۲ هزار و ۳۸۳ فقره پرونده پارسالبه شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این تعداد ۳۲ هزار و ۱۵۰ فقره مختومه شدند و متخلفان به مبلغ یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

او می‌گوید: درج نکردن قیمت با ۸ هزار و ۴۴۰ فقره، گرانفروشی با ۷ هزار و ۴۷۶ فقره، عدم ارایه فاکتور خریدبا ۳ هزارو ۷۴ فقره، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ۲ هزار و ۸۸۲ فقره قاچاق با ۲ هزارو ۱۷۴ فقره بیشترین و کمترین تخلف در این مدت بوده است.

مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ویا شماره ۱۲۴ در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.