علی اکبر رسالت گفت: سازمان پایانههای مسافربری در راستای رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران، از اواسط بهمن سال ۱۴۰۰ برنامهریزی کاملی را پیادهسازی کرد.
به گفته او پایانههای کاوه، صفه، صمدیه، جی و زایندهرود نیز برای استقبال از مسافران نوروزی آمادهسازی شده بود.
زیباسازی، مبلمان شهری، رنگآمیزی، فضای سبز، گلکاری و قسمتهای خدماتی پایانههای همچون استراحتگاههای رانندگان و هتلهای پایانههای پنجگانه بازسازی شد و از بیستوپنجم اسفند پایانهها بهصورت شبانهروزی و در سه شیفتکاری به مسافران خدمترسانی کرد.
او میگوید با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا تعداد مسافران پایانههای مسافربری شهر اصفهان با افزایش ۸۵ درصدی مسافر مواجه شدکه در نوروز امسال در سطح پایانههای شهر اصفهان بیش از ۱۷ هزار سرویس انجام شد و در مجموع بیش از ۳۷۰ هزار مسافر جابهجا شدند.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان معتقد است ارائه خدمات در خور شأن مسافران اصفهان بدون تلاش شبانهروزی کارکنان سازمان و همکاری تلاشگران در ستاد خدمات سفر صورت نمیپذیرفت که از زحمات تک تک این افراد قدردانی میکنم.
منبع:ایمنا