مدیرکل امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان از عقد ۳ قرارداد همکاری اصناف استان با شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خبر داد.

 مجتبی شجاعی در بازدید از پارک علم و فناوری استان گفت: در این پارک ظرفیت‌های بسیار خوب و قابل قبولی وجود دارد که اگر مدیران به توانمندی جوانان فعال و خلاق آن اعتماد لازم را پیدا کنند می‌توان بخش زیادی از مشکلات موجود در استان را برطرف کرد.

او گفت: در کنار سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، اصناف مختلف نیز نقش بسزایی در حمایت و رونق کار شرکت‌های خلاق در این پارک و تحقق شعار سال دارند که در این راستا جلساتی با برخی صنوف برگزار شد و ماحصل آن عقد ۳ قرارداد همکاری مشترک میان آن‌ها با شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری شد.

به گفته شجاعی  اگر بخواهیم شعار سال که مدنظر مقام معظم رهبری است را محقق کنیم در گام اول باید به سراغ همین شرکت‌ها برویم چرا که این جوانان با تکیه بر توان و خلاقیت بومی و ذاتی خود توانسته اند کار‌های درخور شان و شایسته‌ای را انجام دهند که رشد و پیشرفت آن‌ها نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی و فعالان بزرگ اقتصادی و اصناف و اتحادیه‌های درون استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار