آخرین اردوی آسیایی تیم ملی کشتی آزاد با حضور ۱۸ مازندرانی در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در سومین و آخرین اردوی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۷ آزادکار دعوت شده مازندران با ۱۸ کشتی گیر صاحب بیشترین نماینده است.

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز‌های ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد و کیان محمودجان‌لو در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدمهدی یگانه جعفری و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور، امیرحسین فیروزپور و احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج، محمدحسین محمدیان و حسین رمضانیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که از مازندران به آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

همچنین سید مصطفی میرعمادیان از ساری، بهنام احسان‌پور از بهشهر و اباذر اسلامی از محمودآباد نیز مربیان مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۳۰ و ۳۱ فروردین و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۳ و ۴ اردیبهشت امسال در شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار