مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از ابلاغ ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های این شرکت پس از سفر ریاست جمهوری خبر داد.

سید محسن حسینی گفت:  پس از سفر ریاست جمهوری، برای طرح‌های آبرسانی و سد سازی و احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی در سه نوبت ابلاغ اعتبار انجام شد.

او گفت: این اعتبارات در طرح‌های آبرسانی به شهر‌های گرگان، آزاشهر و رامیان، شهر‌ها و روستا‌های نوار مرز، شبکه قره سو و زرین گل، سد نرماب، سد آقدکش، سد میرداماد، علاج بخشی سد وشمگیر و سد چایلی تخصیص داده شده است.

حسینی گفت:جلسات متعددی برگزار و هماهنگی لازم انجام شده است و برخی موارد نیاز به ترک تشریفات دارد و بقیه موارد نیز اسناد آن آماده و در حال برگزاری تشریفات مناقصه است و در مواردی هم پیمانکاران مشغول کار هستند.

به گفته وی در بحث آبرسانی به گرگان ۶ و نیم کیلومترخط انتقال هزار و ۱۰۰ احداث می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ۸ حلقه چاه حفر و تجهیز می‌ شود و عملیات تجهیز ۳ حلقه چاه دیگر ، خطوط انتقال ، تکمیل و اتصال یک مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی که از قبل آغاز شده است، به سرانجام خواهد رسید .

او گفت: همچنین  زمین یک مخزن ۷ هزار مترمکعبی خریداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که بخش عمده‌ای از اجرای این طرح‌ها در اوایل تابستان و مابقی نیز در ۶ ماه اول با تلاش همکاران  به اتمام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار