تولید، تأمین و پخش ۱۳ هزار دقیقه برنامه متنوع و شاد در ایام نوروز

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: نوروز امسال  ۱۳ هزار دقیقه برنامه در شبکه استانی اشراق تولید، تأمین و پخش شد.

لطیفی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ویژه برنامه‌های تلویریونی از نیمه شعبان آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه داشت که در این مدت قریب به ۴ هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه تولید و پخش شد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های زنده ساعت تحویل سال (نوروز گولی) و جنگ شبانه نوروز بایرامی اشاره کرد.

او در خصوص برنامه‌های شبکه استانی صدا گفت: ۷ هزار و  ۲۵۵ دقیقه برنامه ره آورد شبکه استانی صدا در قالب طیف متنوعی از برنامه‌ها از جمله برنامه تحویل سال و اولکمیزه بهار گلیپ  پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ۲۰۰ اسلاید بهاری ارسالی مخاطبان در قالب ۸۵ هزار و ۸۵۰ دقیقه در رادیو نمای مرکز پخش شد.

رئیس رسانه استانی از تولید و پخش ده‌ها عنوان گزارش خبری به مدت هزار و  ۹۰ دقیقه توسط معاونت خبر مرکز در روز‌های پایانی سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه  امسال خبر داد.

لطیفی می گوید: ۲۴۰ محتوا توسط معاونت فضای مجازی مرکز به مدت ۷۰۰ دقیقه با موضوعات مرتبط تهیه و درفضای مجازی به سمع و نظر مخاطبان رسید.


مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: تلاش کردیم تا با به کارگیری تمام امکانات و نیرو‌های مرکز لحظات شاد و مفرحی برای مخاطبان خود تدارک ببینیم که امیدواریم رضایت هم استانی ها را فراهم کرده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.