مهدی سالم، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با انتشار توئیتی در صفحه اش از دسترسی ۸۷ درصد از روستا‌های خوزستان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

ایجاد دسترسی برای روستاها و مناطق دورافتاده کشور به اینترنت پرسرعت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات در دولت‎های مختلف بوده است و در این راستا تلاش‎هایی صورت گرفته است.

امروز نیز بخش دیگری از این روستاها به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کرده‎اند که رئیس مرکز روابط عمومی خبر آن را منتشر کرده است. مهدی سالم، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توئیتی را در این خصوص در صفحه‎اش منتشر کرده و نوشته است:

"‏هشتاد و هفت درصد روستاهای بالای بیست خانوار ‎#استان_خوزستان به اینترنت پر سرعت متصل شده‌اند.
۲۶۴ کیلومتر فیبر نوری از محل USO اجرا شده است و در مجموع ۴۴۵۵ کیلومتر فیبر نوری زیرساختی در استان مورد بهره‌برداری می باشد."

اینترنت پرسرعت قابل دسترس در ۸۷ درصد روستا‌های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
اینترنت ثابت خیلی خوب بود قیمتش رو هم زیاد کردن واقعا تو این مملکت وقتی بحث منافع دولت و سازمان های کلان هست سریع دست به کار میشن ولی موقع حقوق مردم هی امروز فردا میکنن مخابرات کمپین ماندگار داشت 100گیگ میخریدم 50هزار تومان ماهانه البته اون داستان خودش رو داشت که معلوم نبود چجوری خود ب خود تموم میشد الان 80گیگ رو زده 60هزار تومان یعنی 20گیگ کمتر و 10هزار گرونتر اگه قرار باشه اینم خود ب خود تموم بشه نمیدونم چی میشه هیچ جایی هم برای اثبات این وجود نداره شما هم فقط پیام رو منتشر میکنید پیگیری نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
ناراحت نشین دروغ سیزده اس