استاندار سمنان گفت:با افزایش ۶۰ درصدی مسافرت نوروزی ، امسال کمتر از ۱۰ نفر نوروز ۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی استان سمنان به دلیل تصادف جاده‌ای در صحنه جان باختند.

آقای هاشمی گفت: سال ۱۳۹۲ در تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان سمنان ۳۸ نفر جان باختند و نوروز امسال با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش خادمان، تصادفات منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی استان سمنان کاهش چشمگیر داشت.

ورود تا خروج از استان سمنان هشت ساعت طول می‌انجامد و بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از مسیر رفت و برگشت تهران به مشهد در محدوده استان است، اما باعملکرد مطلوب تصادفات کاهش یافت.

 نوروز امسال ۴۳۰ گردشگر خارجی استان سمنان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند و از اماکن تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند که حضور این تعداد گردشگر مطلوب است.

 استان سمنان ۸۵۶ میراث ثبت ملی شده دارد که معرفی این آثار نقشی مهم در جذب گردشگران دارد و باید این راهبرد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

تردد بیش از ۱۲ میلیون خودرو از محور‌های مواصلاتی استان سمنان و اسکان بیش از ۲۶۰ هزار و ۲۴۲ مسافر در استان سمنان و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها نشان از انسجام استان در ارائه خدمات سفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار