هم‌زمان با ماه مبارک رمضان ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان هرمزگان راه اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این آشپزخانه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ظرفیت پخت و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان دارند.

جلیل تراهی گفت: این آشپزخانه‌ها با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، هیئت‌ها مذهبی و مشارکت خیران و مردم راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ برای دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: خدا رو شکر می‌کنیم یک حرکت بسیار مبارک از سال‌های گذشته به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شروع شد که با مشارکت خوب مردم در تامین اطعام و افطاری برای نیازمندان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: امسال نیز ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای نیازمندان در استان راه‌اندازی شده و از مردم عزیز و بزرگوار استان هرمزگان درخواست می‌کنم با حمایت خودشان در این طرح خداپسندانه شاهد خبر‌های خوبی برای نیازمندان استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: این اقدام بسیار ارزشمند که اطعام دادن مومن روزدار نیازمند در روایات هم آمده است فضیلتش از فضیلت روزه هم بالاتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار