عملکرد عوامل اجرای گردشگری آبی بندرماهشهر شایسته تقدیر است

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان در جهت جلب رضایت حداکثری میهمانان و معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری قابل تقدیر است.

فریدون بندری گفت: عملکرد ستاد‌های ۱۱ گانه خدمات سفر نوروز، همراهی مردم و مهمان‌نواز و صمیمی ماهشهر در پذیرایی از مهمانان نوروزی بویژه عوامل دخیل در اجرای گردشگری آبی سطح شهرستان را شایسته سپاس و تقدیر دانست.

سرپرست فرمانداری ماهشهر می گوید: یکی از مهمترین اولویت‌ها و دغدغه‌های ما در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان، بحث فعالیت قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی بود که اقدام به ارائه خدمات تفریحی به گردشگران نوروزی می‌نمود.

به گفته او امنیت، سلامت و رضایتمندی استفاده کنندگان از این تفریح پرنشاط و سالم نکته حائز اهمیتی بود که بنده به صورت روزانه از سایر عوامل اجرایی و دست اندرکاران گردشگری آبی نحوه فعالیت‌ها را رصد کرده و آخرین وضعیت را از نزدیک مشاهده نموده تا بتوانیم بهترین خدمات را که شایسته شهروندان نجیب، مسافران نوروزی و گردشگری آبی فرآهم سازیم و خداوند منان را شاکریم که گردشگری آبی بدون حادثه‌ای را به سایر گردشگران آبی ارائه دادیم.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی ماهشهر گفت: با تمام وجود سایر برنامه‌ها را که با هدف تکریم مهمانان و مسافران نوروزی بوده بخوبی توسط کمیته خدمات رسان سفر از جمله دبیر ستاد تسهیلات نوروزی، ستاد اسکان، مجموعه‌های امدادی هلال احمر و بهداشت و درمان، شهرداری ها، نیرو‌های امنیتی و انتظامی به خوبی و با شایستگی تمام به اجرا درآمد که از زحمات و تلاش‌های بی دریغ این عزیزان تقدیر و تشکر مینمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.