مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: کالا‌های اساسی تنظیم بازار مورد نیاز ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در استان موجود است و در این راستا هیچ کمبودی وجود ندارد.

حمید وزیری گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار ریال کاهش یافته و از یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به یک میلیون و ۵۰ هزار ریال رسیده است.

او می گوید: هر کیلوگرم مرغ منجمد برزیلی و ترکیه‌ای به قیمت ۲۰۰ هزار ریال برای مصرف کنندگان در فروشگاه‌های سطح استان عرضه می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هر کیلوگرم برنج پاکستانی هم با قیمت مصوب تنظیم بازار ۲۰۵ هزار ریال، قند هم با قیمت ۱۷۷ هزار ریال و شکر بسته‌بندی ساده هم با ۱۴۱ هزار ریال در بازار موجود است.

وزیری می گوید: از زمان ابلاغ و اجرای قانون انتزاع و واگذاری وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی تاکنون در کردستان ۶ هزار و ۷۳۳ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه این بازرسی‌ها ۵۶۳ مورد تخلف کشف و پرونده آن‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در این مدت ۳۵۹ هزار و ۹۴۰ تن نهاده دامی هم با نظارت کامل مجموعه بازرسی و نظارت سازمان در استان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.