فرماندار هشترود گفت: هر کسی از هر صنفی گرانفروشی کند علاوه بر اینکه مجوزش باطل خواهد شد به مجموعه‌ قضایی نیز معرفی می‌شود.

آقای توری در جلسه‌ کمیته شن و ماسه شهرستان هشترود گفت: مجوز هر واحد ماسه شویی که مصالح مورد نیاز ساخت و ساز را به قیمت بالا بفروشد باطل می شود.

 همه‌ واحد‌های ماسه شویی باید به استاندارد‌های روز مجهز شوند و مصالح نامناسب و غیراستاندارد را به مردم نفروشند.

 اسامی گرانفروشان از طریق خبرنگاران به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

از مردم درخواست  می شود گرانفروشی‌ها را به فرمانداری و اداره تعزیرات گزارش کنند تا گرانفروشی در این شهرستان ریشه‌کن شود.

در برداشت مصالح ساختمانی از رودخانه و کوه باید منافع مردم در نظر گرفته شود و گرانفروشی در منطقه باب نشود.

 همه‌ ادارات باید مصوبات را به نحو احسنت اجرایی کنند و عملکرد خود را ماهانه به فرمانداری بفرستند تا توسط کارشناسان مربوطه چکش‌کاری شود.

خانم زارعی بخشدار مرکزی هشترود نیز در این جلسه گفت: برداشت بی‌رویه مصالح ساخت و ساز از رودخانه‌ها، خطرات جبران‌ناپذیری را برای مردم و کشاورزان رقم زده است و باید متولیان امر در این خصوص اقدامات اساسی را در برنامه‌های خود بگنجانند.

 کیفیت مصالح ارائه شده از طرف ماسه شویی‌ها باید استاندارد باشند و بهترین مواد مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

آقای سیفی بخشدار نظرکهریز نیز در این جلسه گفت: لایروبی بالا دستی سد سهند نیز باید در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

 متاسفانه رودخانه‌ها مورد تجاوز افراد سود جو قرار گرفته و آنچنان از رودخانه‌ها برداشت بی‌رویه انجام می‌شود که در آینده خطرات زیادی متوجه منطقه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.