استاندار اردبیل اقدامات تحول آفرین در راستای ارتقای این شاخص‌ها در استان را همگامی بیش از پیش کارکنان دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های توسعه دانست.

سید حامد عاملی گفت: آینده فرزندان استان در گرو برنامه ریزی و اقدامات توسعه گرایانه بوده و باید در این راستا باید همگی با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای ارتقای وضعیت اقتصادی و ثروت عمومی استان تلاش کنیم.

استاندار اردبیل در دیدار با کارکنان استانداری و تشریح برنامه‌های کاری سال جدید گفت: همه کارکنان و مسوولان فارغ از سلیقه‌های فکری و رفتاری در حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم نظر مشترکی دارند که لازم است برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصادی استان که برای چهار سال تدوین شده، حمایت‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

عاملی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در نیمه دوم سال گذشته در راستای توسعه عمرانی و اقتصادی استان از جذب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان و فعال سازی پروژه‌های مهم عمرانی خبر داد.

او می‌گوید: ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار نقدی بود که تاثیر زیادی در پیشرفت پروژه‌ها داشت.

استاندار اردبیل از تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل خبر داد و گفت: امید می‌رود با تزریق این میزان اعتبار، اجرای نقاط گلوگاهی پروژه راه آهن شتاب گیرد.

عاملی تلاش برای اجرای زیرساخت‌های دیگر ارتباطی از جمله بزرگراه شمال تا جنوب و توسعه زیرساخت‌های خدماتی از جمله آب، گاز و برق را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد و خواستار همکاری متولیان امر و کارکنان در راستای تحقق آن شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.