نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های اجرا شده و در دست اقدام شهرداری زاهدان بازدید کرد.

فدا حسین مالکی این بازدید گفت: جمعیت جوان و مولد استان و شهر زاهدان به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه محسوب می‌شود و با توجه به نیازی که برای تحول قشر جوان وجود دارد باید بستر‌های لازم توسط دستگاه‌های ذیربط برای تحقق هر چه بهتر این مهم فراهم شود.

او گفت: شهرداری‌ها مشکلات خاص خودشان را دارند شرایط کاری مدیران در این مجموعه خدمتگزار بسیار متفاوت بوده و این عزیران در مسیر ارایه خدمات همواره با استرس‌های زیادی روبرو هستند.

به گفته مالکی: نگاه مردم به شهرداری‌ها بسیار تاثیرگذار است و شهروندان باید به موازات افزایش مطالبه گری‌ها و به منظور حل مسائل و کاهش مشکلات همواره مشارکت و همکاری لازم را با مدیران شهری داشته باشد.

مالکی گفت: بسیاری از مسائل داخلی و چالش‌های ایجاد شده را می‌توان با شفاف سازی و ارائه گزارش‌های صحیح برطرف و زمینه تسریع در اجرای امور را فراهم کرد.

او گفت: ما به عنوان نماینده مردم آمادگی هرگونه همکاری را داریم و در این‌مسیر اجرای امور پیگیری‌های لازم را از طریق مراجع ذیربط به عمل خواهیم آورد.

درادامه این دیدار شهردار زاهدان نیز با اشاره به برخی از اقدامات و برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام گفت: با توجه به وفاق و همدلی موجود در مجموعه شهرداری؛ روند ارائه خدمات به شهروندان از سرعت قابل قبولی برخوردار است که امیدواریم با استمرار این حرکت رو به جلو بتوانیم رضایت حداکثری شهروندان را کسب نمائیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار