مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: طی پارسال متخلفان در حوزه کالا و خدمات در واحد‌های اجرای احکام استان به پرداخت یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

آقای یوزباشی با بیان اینکه طی پارسال یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۶۳ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در حوزه تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی صادر شد گفت: مبلغ محکومیت اعاده حق شاکی وارده به اجرای احکام در این مدت حدود ۶۶ میلیارد ریال و میزان وصولی از بابت جریمه متخلفان حدود ۳۱۸ میلیارد ریال بود.

طی پارسال ۹ هزار و ۴۷ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شد و روند رسیدگی به ۴۸۹ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۸۹۷ پرونده تخلف برای متخلفان در این حوزه حدود یک هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال جریمه صادر شد.

مبلغ ریالی محکومیت اعاده حق شاکی وارده به اجرای احکام حدود ۵۵.۵ میلیارد ریال بود و حدود ۴۰۱ میلیارد ریال میزان وصولی جریمه متخلفان بود.

 طی این مدت یک هزار و ۹۳۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شد و هم اکنون رسیدگی به ۳۳۰ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

طی پارسال ۹۲۹ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد.

به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان حدود ۱۲ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال جریمه صادر شد.

 مبلغ ریالی محکومیت اعاده حق شاکی وارده به اجرای احکام در این حوزه را حدود یک میلیارد ریال و میزان وصولی از بابت جریمه متخلفان در این حوزه حدود پنج میلیارد ریال است.

طی پارسال ۹۲۵ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شد و هم اکنون رسیدگی به ۱۸ پرونده تخلف در جریان است.

 در این مدت در شعب رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی استان در حوزه کالا و خدمات ۱۳ هزار و ۲۲۳ پرونده رسیدگی و مختومه شد و برای متخلفان در این حوزه حدود پنج هزار میلیارد ریال محکومیت در رای صادر شد.

 در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز در شعب رسیدگی بدوی سه هزار و ۸۲۴ پرونده تخلف رسیدگی و مختومه شد و برای متخلفان حدود یک هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال محکومیت در رای صادر شد.

 در این شعب در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز یک هزار و ۱۱۷ پرونده تخلف رسیدگی و مختومه شده و مبلغ ریالی محکومیت در رای برای این پرونده‌ها حدود ۱۹ میلیارد ریال است.

طی پارسال ۱۳ هزار و ۳۸۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، سه هزار و ۹۶۷ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۱۲۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به شعب رسیدگی بدوی استان وارد شد و هم اکنون رسیدگی به ۲۰۵ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات، ۱۸۵ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.