محمدهادی ایمانیه طی پیامی از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی به خاطر خدمت‌رسانی نوروزی در مناطق کم‌برخوردار استان قدردانی کرد.

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی به خاطر خدمت‌رسانی نوروزی در مناطق کم‌برخوردار قدردانی کرد.

در پیام استاندار فارس آماده است: فعالیت ۴۱۰ گروه جهادی، تحت مدیریت و حمایت سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی باعث امیدواری بیشتر به پیشرفت و آبادانی و خدمت در مناطق مختلف استان است.

او گفت: تلاش و مجاهدت هزاران جوان در راستای رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی و سلامتی مردم عزیز فارس بویژه خدمت به افرادی که تاکنون از شهد خدمت رسانی استفاده کمتری داشته اند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی، علمی و تربیتی و آموزشی به مردم در نوروز امسال امید به پیشرفت و آبادانی استان را پر رنگ‌تر کرد.

او گفت: اینجانب ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از جوانان عزیزی که برای آسایش دیگران از راحتی و آسایش خود گذشته‌اند، خداوند بزرگ را برای داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی سپاسگزارم و به روح امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و بسیج درود می‌فرستم و برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حکیمانه از بسیجیان حمایت می‌کنند طول عمر همراه با عزت را خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار