کاهش ۴۶ درصدی "تلفات جاده‌ای" در نوروز کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۴۶ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به اتمام طرح نوروزی پلیس راه تا پایان امروز (۱۴ فروردین) گفت: در این طرح که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده، بیش از ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه محور‌های استان را تحت پوشش قرار دادند.

به گفته دستغیب خوشبختانه در طول اجرای این طرح با همکاری موثر رانندگان و تلاش نیرو‌های پلیس راه کاهش ۴۶ درصدی در تلفات رانندگی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به ثبت تردد بیش از ۱۰ میلیون خودرو در محور‌های استان گفت: خوشبختانه علی رغم این حجم تردد بالا، در تصادفات جرحی و خسارتی کاهش داشته ایم.

دستغیب گفت: در نوروز امسال در تصادفات جرحی سه درصد و در تصادفات خسارتی دو درصد کاهش داشته ایم.

 در حال حاضر محور‌های اسلام آبادغرب-کرمانشاه و محور کرمانشاه-بیستون-کنگاور به دلیل موج بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان است.

 به نظر می‌رسد تا پایان وقت امروز موج بازگشت مسافرین به پایان برسد و ترافیک محور‌های استان به حالت عادی برگردد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حدود ۳۰ درصدی ترافیک محور‌های استان در ایام تعطیلات نوروز گفت: روز گذشته (۱۳ فروردین) شاهد بیشترین حجم ترافیک در تعطیلات نوروز بودیم، بطوری که حجم ترافیک بیش از ۵۵ درصد نسبت به روز‌های عادی سال افزایش یافت.

 جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک در این روز علاوه بر ۱۰۵ تیم گشتی پلیس راه، ۲۰ تیم از نیرو‌های راهداری به کمک آمدند و مجموعا ۱۲۵ تیم محور‌های استان را تحت پوشش داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.