مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۱۰۵ هزار نفر مسافر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال مراجعه کرده اند.

علیرضا میربهاءالدین  گفت:  طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای در طول سفر‌های نوروزی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضا در ایام تعطیلات نوروز و ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی در بین آنان و همچنین کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران به اجرا در می‌آید.

او گفت: یکی از اولویت‌های این طرح پویش ملی بهرفتن «بهبود رفتار‌های ترافیک ساز» باهدف ارتباط چهره به چهره با رانندگان وسایل نقلیه مراجعه کننده به پست‌های نوروزی و تشویق آنان به مطالعه و امضای میثاق نامه جهت پیوستن به پویش و تعهد به اجرای مفاد آن جهت ایجاد سفری امن و سلامت برای آنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر راهنمایی مسافر به نقاط ایمن، ۲ هزار و ۱۵۳ نفر استفاده از فضای دوستدار کودک، هفت هزار و ۹۹۷ نفر حامیان پویش بهرفت، بیش‌از ۱۱ هزار دعوت شده به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، آموزش چهره به چهره کمک‌های اولیه و خدمت امدادسحاب به ۲۳ هزار و ۶۳ نفر از اقدامات این طرح در استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار