رییس شورای اسلامی دزفول گفت: طی تعطیلات نوروز این شهر میزبان بیشتر از ۵۲۰ هزار گردشگر بود در حالی که جمعیت دزفول ۳۲۰ هزار نفر است.

محمدحسن پرآور در نشست شهردار و مسوولان شهرداری دزفول با اعضای شورا گفت که این حجم از سفر پس از ۲ سال و نیم درگیری با کرونا و لزوم تعمیرات امکانات و روشنایی اقدامی ارزنده بود.

او افزود: بحران امنیتی، اسکان و کمبود جنس، کالا، غذا و مایحتاج نداشتیم البته نواقصی هم وجود داشت که نباید از آن‌ها غافل شویم و برای رفع این نواقص بکوشیم.

به گفته آقای پرآورد گردش مالی یکماه گذشته در شهرستان دزفول «عالی» بوده که سودش به جیب کسبه می‌رود ضمن اینکه برای اولین بار در شهرستان، مردم دزفول به میهمانان نوروزی اتاق اجاره دادند.

رییس شورای اسلامی دزفول یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد ظرفیت پذیرش گردشگران نوروزی برای ما بالا است و با برنامه ریزی، دقت نظر و بررسی تمام امکانات می‌توانیم دزفول را به عنوان قطب گردشگری معرفی کنیم.

این مقام مسئول می‌گوید که روز ۱۳ بدر نیز با حضور مسافران شهر‌های اطراف همراه شد و شهر مملو از گردشگر بود، ولی به بهترین نحو سپری شد، فقط یک مورد تیراندازی اتفاق افتاد که عامل آن سریع دستگیر و ادوات نیز کشف شد.

البته عباس چراغ چشم سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول تعداد گردشگران نوروزی به دزفول را از ۲۵ اسفند ماه ۲۴۱ هزار و ۱۴۲ نفر دانست که تا ۱۳ فروردین ماه در این شهر حضور داشتند.

برچسب ها: دزفول ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار