مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: توزیع سه هزار و ۸۰۰ تن برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی ویژه طرح " ضیافت ماه مبارک رمضان" در استان آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه دارد.

حجت الله بیرانوند گفت: در این راستا یک هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی، ۶۰۰ تن شکر برای خانوار‌ها و یک هزار و ۵۰۰ تن شکر ویژه صنف و صنعت از جمله برای پخت زولبیا و بامیه توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این میزان کالای تامین شده باید به درستی توزیع شود می گوید: قیمت هرکیلوگرم شکر خانوار، صنف و صنعت برای مصرف کننده ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

وی معتقد است: همچنین قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی برای مصرف کننده ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ و برنج هندی نیز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است و توزیع باید بر اساس این قیمت‌های مصوب باشد.

بیرانوند با اشاره به اینکه سهیمه‌های تعیین شده برای بازار ماه رمضان استان مناسب است گفت: ۳هزار و ۳۵۲ تن برنج و ۲هزار و ۳۳۱ تن شکر برای تنظیم بازار شب عید نیز از نیمه بهمن تا پایان اسفند گذشته با نرخ مصوب دولتی در لرستان توزیع شد.

 سال گذشته بدون احتساب اقلام توزیعی بازار شب عید، بیش از هشت هزار تن برنج و بیش از ۶ هزار تن شکر با نرخ مصوب در بازار استان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.