مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان از امدادرسانی به ۲۴ نفر در اثر مسمومیت گاز CO در ایام نوروز در همدان خبر داد.

 عباس اولیاسمیع گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال ۴ هزار و ۲۹۹ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در استان انجام شده که ۴۱۷ مورد ترافیکی و یک هزار و ۳۷۰ مورد غیرترافیکی بوده است.

او می گوید:طی این مدت ۹۱۸ مصدوم تصادفی شامل ۲۵۸ مصدوم متعلق به همدان ، ملایر با ۲۰۷ مورد و نهاوند و کبودراهنگ هر کدام با ۱۰۸ مورد، است و بیشترین تصادفات امسال مربوط به این شهرستان هاست.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان به ۱۵۸ مصدوم غیرتصادفی و ۲۶ حادثه ویژه اشاره و تصریح کرد: ماموریت بین مراکزی نیز ۶۶ مورد بوده است.

وی از فوت ۶ مصدوم تصادفی و ۹۵ نفر غیرتصادفی خبر داد و با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۱۴۶ بیمار به بیمارستان اعزام و ۴۳۶ بیمار نیز در محل درمان شده‌اند به خدمات‌رسانی ۱۶۵ بیمار قلبی اشاره و تاکید کرد: امدادرسانی به ۲۴ نفر در اثر مسمومیت گاز CO و ۱۱۱ بیمار تنفسی از دیگر اقدامات بوده است.

اولیاسمیع با اشاره به ۳۷ ماموریت کووید ۱۹ و ۶ ماموریت اورژانس هوایی گفت: در ایام نوروز ۱۶ هزار و ۵۷۹ تماس به اورژانس ۱۱۵ ثبت شده که ۳ هزار و ۳۲۸ مورد منجر به اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های صورت گرفته با ۱۱۵، ۲۰ درصد منجر به ماموریت شده و ۸۰ درصد نیز به سایر تماس‌ها اختصاص داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.