۹۴۰ هزار دانش آموز فارس، امروز چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ پس از ۲۵ ماه به مدرسه رفتند تا تحصیل خود را به صورت حضوری ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سلامت همه جانبه جسمانی و روانی دانش آموزان و معلمان خط قرمز آموزش و پرورش فارس است.

محمدخلیل عسکری در حاشیه بازدید از آغاز آموزش حضوری در مدارس شیراز گفت: به اولیاء اطمینان خاطر می‌دهم که نهایت تلاشمان را در خصوص رعایت اصول بهداشتی در مدارس انجام خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سلامت همه جانبه جسمانی و روانی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش بوده و درصورت مشاهده حداقل مشکل، با قوانین و مقررات موجود پیگیری می‌کنیم.

عسکری گفت: دانش آموزان حتما از ماسک استفاده کننند و درب و پنجره‌ها کلاس‌ها برای تهویه باز باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به آغاز اموزش حضوری در کشور‌های جهان گفت: در تمامی این مدارس آموزش‌ها بصورت حضوری انجام می‌شود و آموزش مجازی مکمل محسوب می‌شود.

او گفت: دانش آموزان از فرصت پیش رو برای تعمیق و تثبیت یادگیری مطالب نهایت استفاده را ببرند.

عسکری گفت: حضور دانش آموزان از ۱۴ فروردین ماه بر اساس آیین نامه اجرایی مدارس بوده و همه آنان باید در مدرسه حضور داشته باشند بجز دانش آموزانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند که با تشخیص پزشک معتمد می‌توانند در مدرسه حاضر نشوند.

عسکری گفت: ۹ هزار مدرسه در فارس داریم که آموزش در همه آن‌ها حضوری شده است و تصمیم برای مدت زمان کلاس‌های درس به مدیران مدارس واگذار شده است

وی افزود:۵۰ میلیارد تومان به مدارس استان سرانه بهداشتی برای خرید اقلام مورد نیاز اختصاص داده شده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس واکسیناسیون ۹۵ درصد دانش آموزان ١٢ تا ١٨ سال فارس انجام شده، اما هنوز واکسیناسیون سنین ٩ تا ١٢ سال انجام نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ناهنجاری‌ها قامتی، بیماری‌های چشمی و افت تحصیلی را از پیامد‌های تحصیل مجازی بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار