معاون سازمان راهداری گفت: دیروز به دلیل رانش و ریزش معدن، گردوخاک به محور هراز وارد شد که مسئولیت آن بر عهده وزارت صمت است.

آقای رضا اکبری گفت: حادثه ریزش کوه در محور هراز  بررسی شده و  گرد و خاکی که وارد مسیر شده هم ناشی از ریزش کوه در معدن بخش خصوصی بوده است. با توجه با آنکه ممکن است انفجاری در این معدن صورت گرفته باشد تحقیقات و بررسی های لازم در این زمینه در حال انجام است.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری این معدن در منطقه بلده شهرستان آمل بوده و به بخش خصوصی تعلق دارد و با توجه به این‌که در حریم جاده نیست، مسئولیتی بابت آن نداشتیم.

طبق اعلام سازمان راهداری اگر معدنی در حریم جاده نباشد و مسئولیت آن با دستگاه دیگری مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، در صورت اجرای عملیاتی که سبب از بین رفتن دید رانندگان در محور هراز شود، باید هماهنگی لازم با راهداری انجام شود تا بتوانیم به گونه‌ای مدیریت کنیم که چنین حوادثی رخ ندهد.

برچسب ها: حمل و نقل ، ریزش کوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
این ریزش انرژی زیادی را تخلیه کرد که بیشتر شبیه به انفجار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
لطفا بفرمایید ترمیم ، نگهداری، روکش آسفالت و حذف دست انداز ، گرفتن عوارض آزادراهی ، تامین خسارات وارده به خودروهای شخصی و عمومی باری ومسافربری که درجاده های بی جاده ایران بدلیل وجود دست انداز وارد می شود جزو وظایف وزارت راه است یا مربوط به وزارت صنعت معدن تجارت و یا شاید وزارت بهداشت ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
کاملا گل گفتی ولی کسی جواب گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
بیگدلی
۱۷:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
جالبه تو سایت باشگاه خبر نگاران در مورد یه اتفاق دوتا نظر کاملا متفات از دوتا سازمان مختلف گزارش شده!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
دیروز صبح می‌گفتند تمام معادن از اواخر اسفند تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل هستند و ارتباطی با فعالیت معادن ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
فعلا هر مسئولی که زودتر به میکروفون رسید ی حرفی میزنه تا چند روز بگذره و ی اتفاق جدید رخ بده ، تا مردم این حادثه از یادشون بره... مثل گسل و رانش جاده چالوس که داره به فراموشی سپرده میشه
آخرین اخبار