رئیس اداره دامپزشکی زرند گفت: تیم های نظارتی دامپزشکی به صورت ثابت و سیار در سطح زرند بر مراحل مختلف عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت ویژه دارند.

لطفعلی پور گفت: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و ازدیاد تقاضا برای تأمین فرآورده‌های غذایی بویژه فرآوده‌های دامی، مانند: گوشت قرمز، مرغ و ماهی و  غیره اداره دامپزشکی، نظارت خود را بر تولید و عرضه این فرآورده‌ها بیش از پیش در دستور کار قرار داد.

او می گوید: امسال نیز همانند سنوات پیش تیم های نظارتی دامپزشکی به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان زرند بر تولید، حمل و نقل، نگهداری و عرضه فرآوده‌های خام دامی نظارت ویژه دارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: بدین منظور هیچ گونه تخلفی چه در زمان استحصال گوشت در کشتارگاه‌های دام و طیور و چه زمان حمل و نقل و عرضه در مراکز فروش، قابل چشم پوشی نبوده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند. 

به گفته‌ او سلامت آحاد مردم بویژه روزه داران در این ماه بسیار مهم و حیاتی است که این امر در گرو مصرف غذای سالم است.

لطفعلی پورمی گوید: اداره دامپزشکی بدین منظور، ضمن نظارت بر دامداری‌ها و مرغداری‌های شهرستان  به منظور  رعایت مسائل بهداشتی در زمان پرورش و همچنین نظارت بر تولید محصولات دام طیور از ورود فرآورده‌ای ناسالم به چرخه مصرف جلوگیری می کند.

او گفت: هر گونه تخلف چه در زمان پرورش و په در زمان استحصال محصولات که باعث تهدید علیه بهداشت عمومی شود، جرم محسوب شده و با متخلفان برابر قوانین مربوطه برخورد می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار