رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی دره شهر گفت: ۹۰ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی امسال در این شهرستان اسکان یافتند.

به گفته آقای فرهادی این مسافران در کمپ اسکان پارک سراب، ۵۰ واحد اقامتی بوم گردی و اقامتگاه و مدارس این شهرستان اسکان یافته اند.

او همچنین از بازدید حدود ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این شهرستان در این مدت خبر داد و گفت: این افراد از اماکنی نظیر مجموعه تاریخی گردشگری تنگه بهرام چوبین، شهر تاریخی سیمره، پل تاریخی گاومیشان، دژ تاریخی شیخ مکان، قلعه اشرف العشایر (پوراشرف) و منطقه نمونه گردشگری تفریحی سراب دره شهر بازدید کرده اند.

فرهادی همچنین از برگزاری جشن نوروزگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این جشن برنامه‌های متنوع نظیر اجرای موسیقی محلی، برگزاری مسابقه، اجرای تاتر و نمایش طنز و قرائت شعر اجرا شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی دره شهر برپایی سیاه چادر محلی، پخت غذای محلی و نمایشگاه صنایع دستی در شهر تاریخی سیمره را از دیگر برنامه‌های این اداره در نوروز امسال عنوان کرد.

فرهادی همچنین از توزیع پنج هزار نسخه اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد و گفت: کلیه اعضا این ستاد از آمادگی تمام برای حضور در مناطق گردشگری و راهنمایی مسافران و مهمانان نوروزی شهرستان برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.