مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۴ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام و خسته نباشید. خواهش می‌کنم از پروژه مسکونی فرهنگیان منطقه هشت تهران در فاز ۷ شهر جدید هشتگرد بازدید کنید. بیش از ده سال است که در انتظار برای تحویل واحد‌ها هستیم. ممنون و تشکر


سلام. با توجه اینکه روز ماه رمضان است و کلاس‌ها هم حضوری شده شرایط مطالعه واقعا دشوار شده از طرفی هم تمام آینده ما بستگی به این آزمون‌ها دارد خواهشمندم حداقل یک ماه به تعویق بیفتد. ممنون و سپاس


درباره تعویق آزمون استخدامی گزارشی تهیه کنید.


دانشگاه بیرجند دانشجویان دکترا را از ۲۰ فروردین و ارشد را از ۱۴ اردیبهشت و دانشجویان کارشناسی را بعد از ماه رمضان بصورت اولویت بندی تصمیم گیری و برگزار می‌کنند. لطفا پیگیری کنید.


سلام برق روستای ما خیلی ضعیف است، روستای تنب پارسان در جزیره قشم است. ترانس داریم کوچک است وجوابگو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام در روستای خضرلوی شهر چالدران استان آذربایجان غربی چند روز قبل عید و حالا هم ۱۰ روز گذشته از عید آب روستا به علت ترکیدگی لوله به مدت ۱۵ روز است که قطع شده و هر روز به اندازه یک ساعت آب داریم و بعد دوباره قطع می‌شود و کسی هم پاسخگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار