مدیر کل آموزش و پروش استان قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز آموزش حضوری در ۱۴۰۰ مدرسه استان قم آغاز می‌شود.

 رحیمی در جریان بازدید از فرآیند بازگشایی حضوری مدارس با اشاره به آماده سازی کلیه شرایط و مقدمات در استان قم برای حضوری شدن تعلیم و تربیت در مدارس گفت: از روز‌های گذشته پس از ابلاغ دستور برگزاری حضوری آموزش جلسات متعدی با حضور مدیران نواحی و مدیران مدارس برگزارشد تا با هماهنگی همه مدیران تمهیدات لازم برای برگزاری حضوری آموزش مهیا شود.

مدیر کل آموزش و پروش استان قم با تاکید بر اینکه از امروز آموزش حضوری در کلاس‌های درس اجباری است و دیگر حالت اختیاری حذف شده است گفت: در صورت حضور نداشتن دانش آموزان در کلاس‌ها برای دانش آموزان غیبت لحاظ می‌شود.

رحیمی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، ۷۰ درصد دانش آموزان اعلام کرده اند که در ۲ سال آموزش مجازی فهم و درک پایینی از درس و مشق داشته اند و کیفیت یادگیری آنان بسیار کمتر از قبل از کرونا بوده است.

مدیر کل آموزش و پروش استان قم از استقبال خوب دانش آموزان برای برگزاری آموزش حضوری خبر داد و گفت: والدین هم با اطمینان خاطر بدون کمترین نگرانی و اضطرابی فرزندان خود به کلاس‌های حضوری بفرستند تا در زمان باقی مانده از آموزش، عقب ماندگی‌های تحصیلی دانش آموزان جبران شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ حدود ۲۸۰ هزار دانش آموز در پایه‌های تحصیلی مختلف در ۱۴۰۰ مدرسه استان قم مشغول علم آموزی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار