پلیس دلیجان نیسان حامل مغز بادام خارجی قاچاق را توقیف کرد.

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به توقیف مغز بادام‌های قاچاق در این شهرستان این خبر را به صورت زیر تشریح کرد.

مأموران انتظامی در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان یک تن و ۱۶۰ کیلو گرم مغز بادام خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را در این شهرستان توقیف کردند.

مأموران آگاهی شهرستان دلیجان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کرده و با توجه به ارائه ندادن مدارک مثبته گمرکی از سوی راننده این خودرو توقیف شد.

مأموران در بازرسی از این خودرو که از استان اصفهان به مقصد تهران در حرکت بود، موفق به کشف یک تن و ۱۶۰ کیلو گرم مغز بادام خارجی قاچاق شدند.

کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان ارزش تقریبی این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان با تأکید بر عزم پلیس در برخورد قاطعانه با ورود کالای قاچاق به کشور به منظور حمایت از تولید ملی گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.