معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: خوابگاه‌های دختران و پسران این دانشگاه با ۲۰۰ نفر ظرفیت برای پذیرش دانشجویان متقاضی آماده شده است.

محمود صباحی زاده گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دارای ۲ خوابگاه شامل خوابگاه دختران و خوابگاه پسران بوده که هر کدام ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد.

وی گفت: عمده دانشجویانی هم که از این خوابگاه‌ها استفاده می‌کنند دانشجویان رشته پرستاری بوده که اغلب چهار روز در هفته نیاز به اسکان دارند و از سوی دیگر عمده دانشجویان این دانشگاه ساکن بندرعباس و اطراف هستند.

وی درادامه گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هم ۲ روز در هفته به اسکان نیاز دارند و با توجه به مطرح بودن بازگشایی دانشگاه‌های قبل از شیوع سویه امیکرون، آمادگی لازم برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های ایجاد شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به اینکه کلاس‌های حضوری دانشجویان از امروز در واحد بندرعباس برپا شده و درحال برگزاری است، گفت: چنانچه دانشجویی برای خوابگاه مراجعه کند و سه دوز واکسن را زده باشد و انتخاب واحد هم کرده باشد به خوابگاه‌ها معرفی می‌شود.

صباحی زاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دارای ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتراست، گفت: چنانچه تعداد دانشجویانی که برای استفاده از امکان اسکان در خوابگاه معرفی می‌کنند بیش از ظرفیت باشد به خوابگاه‌های خودگردان موجود در سطح شهر بندرعباس معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.