مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از اعزام بالگرد اورژانس به جاده آغلک_ قاهان برای نجات جان دو جوان موتورسوار خبر داد.

مسعود عبدی گفت: عصر امروز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده آغلک به سمت قاهان منجر به مصدوم شدن راکب و سرنشین این وسیله نقلیه شد.

او گفت:در ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه با اعلام حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم کارشناسان اورژانس با حضور بر بالین دو مصدوم ۲۰ و ۳۰ ساله حادثه متوجه وضعیت وخیم و بحرانی مصدومان شدند و با ارائه اقدامات درمانی لازم برای انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی درخواست اعزام بالگرد شد.

عبدی با بیان این که این حادثه سومین مورد اعزام بالگرد اورژانس در طول امروز بوده است از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادث مشابه جوانب احتیاط را رعایت کنند.

پیش از این  دو حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور لنگرود به ورجان با یک مصدوم بدحال و واژگونی نیسان در اتوبان تهران به قم با یک کشته و سه مصدوم بدحال بالگرد اورژانس قم را طی امروز دو مرتبه به پرواز درآورده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار