فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ۲۵ اسفند ۴۳۰ میلیون تردد وسایل نقلیه به ثبت رسیده که ممکن است یک وسیله نقلیه در روز چند بار در سطح شهر تردد داشته باشد.

سردا اشتری گفت: در مجموع ۵۱ درصد افزایش تردد بین استانی در کشور را شاهد بودیم و ۲۳ درصد کاهش جان باختگان حوادثرانندگی در کشور به ثبت رسید. البته همین مقدار جان باخته سنگین و نگران کننده است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، تاکنون بسیاری از مسافران نوروزی به شهر خود بازگشته‌اند و عده‌ای امروز سیزدهم نوروز در حالبازگشت از سفر هستند.

او گفت: این دو روز پیک اصلی و اوج بازگشت از سفرهای نوروزی را خواهیم داشت. البته اوج بازگشت امروز است که براساسبازدیدی که از جاده های کشور داریم ترافیک سنگین و نیمه سنگین را شاهد هستیم. در هیچ جاده ای گره ترافیکی نداریم و همهمسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

برچسب ها: پلیس ، ترافیک ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
در سالی یکبار میاند سر می‌زند به خانواده‌ها بستگانشان ودوستانشان ودرآمد بالای که حتی چیزی با خود نمی‌آورند دست خالی میان می‌خورد می‌خوابند تا بعد تعطیلات تمام میشن می‌میرند و موقع ما بادست پر یایک روز یا حتی نصب روز یاچند ساعت صبحت از آخر دنیا میزنه چکاری میکنم خواب ندارم تا ما فرار کنیم فکری به حال پدر و مادر ودوستانت کن موقعی که می‌آید با دست پر اگر توی پول پاروی میکنید ما مثل توی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
اونهایی که در خانه بودند چند نفر می شن؟
اونها که اصلاً پولی ندارند برای مسافرت و تفریح چند نفر هستند؟
آخرین اخبار