وضع هوای زنجان در روز طبیعت

کارشناس هواشناسی گفت:وضع هوای زنجان در روز طبیعت در بیشتر مناطق صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم است.

سلطانی گفت:وضعیت جوی مناطق گردشگری شهرستان زنجان شامل گاوازنگ (ائل‌داغی)، سد حسن ابدال، زنجانرود (زنجان‌چایی)، خان‌چایی، پارک‌های جنگلی ارم و گلستان، سد تهم، شیلاندر، دشت سهرین، ارمغانخانه (آب‌گرم وننق)؛ آسمان صاف و در بعد از ظهر تا قسمتی ابری و با وزش باد آرام ۲۵ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.


او می گوید: دمای هوای صبح از ۶ تا ۱۶ درجه، ظهر ۱۶ تا ۲۲ درجه و عصر از ۲۲ تا ۱۲ درجه سلسیوس متغیر خواهد بود.


کارشناس هواشناسی گفت:در مناطق گردشگری شهرستان سلطانیه شامل گنبد سلطانیه، سد بوئین، چشمه شاه‌گلی و معبد داش‌کسن، وضعیت آسمان صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری و همراه با وزش باد ملایم تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و دمای هوا در ساعات صبح ۵ تا ۱۲ درجه، ظهر ۱۲ تا ۲۱ درجه و در عصر ۲۱ تا ۱۱ درجه سلسیوس خواهد بود.

سلطانی گفت :در مناطق گردشگری شهرستان خدابنده شامل غار کتله‌خور، آب‌گرم سرگاب، سجاسرود و سد کرسف وضعیت آسمان صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری و همراه با وزش باد ملایم تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و دمای هوا در ساعات صبح ۵ تا ۱۴ درجه، ظهر ۱۴ تا ۲۱ درجه و در عصر ۲۱ تا ۱۲ درجه سلسیوس خواهد بود.

به گفته سلطانی در مناطق گردشگری شهرستان ابهر مانند سد تشویر و سد کینه‌ورس وضعیت آسمان صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری و همراه با وزش باد ملایم تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و دمای هوا در ساعات صبح ۵ تا ۱۵ درجه، ظهر ۱۵ تا ۲۲ درجه و در عصر ۲۲ تا ۱۳ درجه سلسیوس است.

کارشناس هواشناسی گفت:در سد خلیفه‌لو نیز به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهرستان خرم‌دره، وضعیت آسمان صاف و در بعد از ظهر قسمتی ابری و همراه با وزش باد ملایم تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و دمای هوا در ساعات صبح، ۷ تا ۱۶ درجه، ظهر ۱۶ تا ۲۳ درجه و در عصر ۲۳ تا ۱۳ درجه سلسیوس خواهد بود.

برچسب ها: هواشناسی ، روز طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.