فرمانده انتظامی خرمشهر از مجروحیت ۲ مامور پلیس این شهرستان در عملیات دستگیری یک سارق خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ۲ مامور پلیس این شهرستان هنگام دستگیری یک سارق و انتقال موتورسیکلت سرقتی ،توسط یکی از اقوام او مجروح شدند و به خودروی سازمانی نیز خسارت وارد شد.

به گفته او به ماموران کلانتری ۱۳ خرمشهر با چوب و بطری شیشه ای حمله شده است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس هنگام گشت زنی به ۲ موتورسیکلت پارک شده در کنار یک دکه فلافلی مشکوک شده بودند که پس از استعلام سوابق آن ها مشخص شد یکی از موتورها سرقتی است.

سرهنگ سهرابی گفت: ماموران پلیس پس از اخطارهای مکرر با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، فرد مهاجم را از ناحیه پا مورد هدف قرار می دهد و سپس به مرکز درمانی اعزام می کنند.

پیش تر نیز پلیس خرمشهر یک سارق موتور سیکلت را هنگام سرقت در منطقه کوت شیخ دستگیر کرده بود.

دستگیری ١١ سارق سابقه دار

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ١١ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ١١ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این شهرستان خبر داد  و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ٣۴ فقره سرقت از قبیل منزل، مغازه، اماکن خصوصی، داخل خودرو، قاپ زنی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی بر علیه آن‌ها، تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در کمترین زمان ممکن از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.