حجت الاسلام عادل پور سیاست گذاری قوای سه گانه را برای افزایش شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در خوزستان و خرمشهر را الزامی دانست.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : با توجه به شعار امسال علم و فناوری کلیدی برای حل مشکل رونق تولید در کشور و رفع تورم و رکود است بنا براین لازم است سیاست گذاری قوای سه گانه بر محور  ۲برابر شدن شرکت های دانش بنیان باشد.

او گفت : خواسته ما مشخص شدن سهم و ۲ برابر شدن و رشد شرکت های دانش بنیان خوزستان و خرمشهر است .

او از روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی و تحقق  یک معجزه نام برد که  که مردم با اعتقاد به حقانیت اسلام و کارآمدی اسلام با رای بالا در اداره جامعه رای داده و استکبار جهانی را به خاک ذلت کشاندند.

این مسئول تحریم های فعلی دشمنان بر علیه ایران را برای جلوگیری از رشد علم و فناوری در این کشور دانست و گفت: اعلام می کنیم حتی اگر اقدامی از سوی آن ها صورت گیرد، ملت ایران از آرمان های انقلاب فاصله نخواهند گرفت.

امام جمعه خرمشهر عملیات موشکی انصار الله یمن را ضربه مهلکی به عربستان دانست و گفت: این عملیات که انفعال دشمن را در پی داشته بیانگر این است که تنها راه موفقیت، گفتمان و موفقیت است.

او در بخش دیگری از خطبه ها وضعیت زائران در مناطق عملیاتی را مطلوب ارزیابی کرد که باید برای بهتر شدن آن مشکل یابی نیز انجام شود .

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر خواستار اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در بعضی شهرهای کشور و استان خوزستان شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر موضوع مهمی است که باید فکری برای آن کرد.

خطیب جمعه خرمشهر همچنین پیشاپیش حلول ماه رمضان را تبریک و بر لزوم حفظ حرمت ماه تاکید و بر ارتکاب گناه روزه خواری را مزمت کرد و از مردم خواست با شرکت فعال خود رونق بخش مراسم مذهبی و ختم قرآن باشند .

محسن رضایی ، معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز در سفر دیروز خود به آبادان و خرمشهر از یک شرکت دانش بنیان در آبادان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.