مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان باید از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در کلاس‌های درس با نظر به تصمیم ستاد ملی کرونا حضور پیدا کنند.

آقای حجر گشت گفت: باتوجه به اهمیت ارتقای فرایند یاددهی- یادگیری به شیوه حضوری و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، تمامی مدارس از ۱۴ فروردین ماه به صورت کامل بازگشایی می‌شود.

او می گوید: از جمله این تمهیدات نشست‌های مختلف با موضوع حضور صد در صدی دانش آموزان در مدارس با مدیران نواحی و مناطق، مدیران مدارس و معلمان به صورت مکرر حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: از ۱۴ فروردین ماه تمامی عوامل اجرایی مدارس از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استقبال می‌کنند.

به گفته حجرگشت دانش آموزان بدون گروه بندی در مدارس طبق جدول برنامه هفتگی به صورت منظم حضور پیدا کنند و در صورت غیبت غیرموجه آنان، مطابق آئین نامه اجرایی و سایر مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.

او گفت: برخی از مدارس استان البرز به صورت ۲ نوبته و چرخشی فعالیت دارند و دانش آموزان این مدارس نیز برابر شیفت بندی‌هایی که از طرف مدرسه انجام می‌شود در کلاس‌های درس حضور می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز  می گوید: معلمان و مدیران مدارس البرز تا حد امکان باید دستگاه تهویه مناسب در کلاس‌های درس نصب کرده و یا به تناوب با باز کردن پنجره‌ها نسبت به تهویه هوا اقدام کنند.

به گفته  حجرگشت دانش آموزان مبتلا به بیماری زمینه‌ای می‌توانند با تایید پزشک و رضایت والدین همانند سال‌های تحصیلی قبل از شیوع ویروس کرونا آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

استان البرز ۵۱۱ هزار دانش آموز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۹:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
به هیچ وجه باز شدن مدارس تصمیم منطقی و عقلانی نیست.همه آماده تدریس اند ولی سیستم بهداشت آماده موج جدید بیماری هست ؟