نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: اساس ۱۲ فروردین در عدالت محور بودن انقلاب اسلامی مردم ایران است.

جواد نائینی گفت: برگزاری رفراندوم در سال ۵۸ و رأی قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی نشان از پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود.

او اساس ۱۲ فروردین در عدالت محور بودن انقلاب اسلامی مردم ایران است، گفت: حماسه حضور مردم در این روز باعث تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

نائینی به تأکیدات فراوان رهبران دینی و سیاسی جمهوری اسلامی بر حق انتخاب مردم بر سرنوشت خود اشاره کردو گفت: از همین رو است که در طول ۴۳ سال گذشته آزادترین انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به واسطه حمایت‌های مردمی تاکنون تمام توطئه‌ها خنثی شده است که از این رو باید قدر زحمات و حمایت‌های مردم عزیز کشورمان را دانست.

او می‌گوید در شرایط کنونی دشمن خارجی و دست نشانده‌های داخلی آن به دنبال ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند که باید طبق رهنمود‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود تا روحیه امید در آن‌ها چندین برابر شود.

نماینده رئیس مجلس در منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: امیدواریم به فضل الهی و با همت و همدلی آحاد مردم عزیز و مسئولین، بالندگی و سربلندی روز افزون میهن اسلامی مان را با شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و اتکا به تولید ایرانی و بومی و رونق آن شاهد باشیم.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.