یک هواپیمای مسافربری هنگام جا به جایی در فرودگاه با تیر برق برخورد کرد.
بال یک هواپیمای مسافربری شرکت بوئینگ به تیر برق فرودگاه دهلی برخورد کرد. این هواپیما در حال آماده شدن برای پرواز بود که حادثه برخورد رخ داد. مسافران پس از بروز حادثه، به یک هواپیمای دیگر منتقل شدند.
چرا آینه بغل داره و اتفاقا زیادی بغلن !!
آخه هواپیما آینه بغل میخوادچکار ؟!
کلا دید خلبان از کابینش فکر کنم 10 تا 30 درصد باشه و بقیش همش سیستمها و سنسورها و .... هستن و همه اطراف را ازمانیتور میبینه نه فقطاز کابینش که دیدش خیلی خیلی کمه !
آخه چندین متر طول بالها دیگه آینه بغل میخواد ؟؟! باید از وسط باند حرکت میکرد نه از کنار باند ! و عجیبه خلبان اگه حواسش نبود برج مراقبت و افرادی که تا بلند شدن هواپیما اونجا هستن اشاره و یا بهش نگفتن بره وسط باند !!
بال هواپیما در هند به تیر برق برخورد کرده در هیچ جای دنیا خبری نیست. برق شهر مرزی ایران در اثر برخورد پرنده و اتصالی قطع شده غربگدایان هیاهو راه انداختهاند که خرابکاری است و چنین و چنان است.
بال هواپیما فکر کنم محکم ترین جای هواپیماست !
بینید چند تن وزن هواپیماست و با مسافر و چمدونها و غذا ها و.... چقدر بهش اضافه میشه و...! اونوقت اینهمه وزن را بالها باید تحمل کنند و با همین بالهاست که از زیمین بلند میشه و.. تازه به بالها موتور هم بسته میشه که وزن هر موتور ببینید چقدره و جدای از اینها ، بیشتر هواپیماها مخزن سوختشون تو بالهاشونه !! حالا انتظار دارید بااینهمه وزن و.. با برخورد به یه تیر چراغ برق بال کنده بشه ؟؟! اگه با این برخورد قرار بود کنده بشه یا بشکنه تحمل حتی وزن موتورهائی که بهش بستس رو هم نداشت !
آخه هواپیما آینه بغل میخوادچکار ؟!
کلا دید خلبان از کابینش فکر کنم 10 تا 30 درصد باشه و بقیش همش سیستمها و سنسورها و .... هستن و همه اطراف را ازمانیتور میبینه نه فقطاز کابینش که دیدش خیلی خیلی کمه !
آخه چندین متر طول بالها دیگه آینه بغل میخواد ؟؟! باید از وسط باند حرکت میکرد نه از کنار باند ! و عجیبه خلبان اگه حواسش نبود برج مراقبت و افرادی که تا بلند شدن هواپیما اونجا هستن اشاره و یا بهش نگفتن بره وسط باند !!
بینید چند تن وزن هواپیماست و با مسافر و چمدونها و غذا ها و.... چقدر بهش اضافه میشه و...! اونوقت اینهمه وزن را بالها باید تحمل کنند و با همین بالهاست که از زیمین بلند میشه و.. تازه به بالها موتور هم بسته میشه که وزن هر موتور ببینید چقدره و جدای از اینها ، بیشتر هواپیماها مخزن سوختشون تو بالهاشونه !! حالا انتظار دارید بااینهمه وزن و.. با برخورد به یه تیر چراغ برق بال کنده بشه ؟؟! اگه با این برخورد قرار بود کنده بشه یا بشکنه تحمل حتی وزن موتورهائی که بهش بستس رو هم نداشت !