معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نظارت ویژه بر تمامی واحد‌های صنفی این شهرستان با استفاده از همه ظرفیت‌ها ادامه خواهد داشت و با متخلفان، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

رحمدل بامری گفت: نظارت ویژه بر بازار این شهرستان، قبل از تعطیلات نوروز به صورت محسوس و نامحسوس آغاز شده و بعد از تعطیلات نوروزی هم با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، هشت گروه بازرسی مشترک با عنوان ستاد تظیم بازار راه‌اندازی کردیم تا بازار به طور کامل تحت نظارت گروه‌های بازرسی قرار گیرد.

او گفت: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم ازجمله آرد برای خبازی‌ها، روغن، شکر، مرغ و سایر اقلام به میزان لازم و حتی بیشتر از نیاز شهرستان پیش‌بینی شده است تا مردم برای تامین مایحتاج اولیه خود دچار مشکل نشوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در همین راستا از واحد‌های صنفی هم انتظار داریم در توزیع این اقلام و خدمات‌دهی به مردم، احساس مسئولیت داشته باشند و از قوانین و مقررات تخطی نکنند.

او گفت: همه واحد‌های صنفی ازجمله نانوایی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و مراکز عرضه کالا‌های تنظیم بازار، واحد‌های خدماتی همچون تعمیرگاه‌ها، جایگاه‌های توزیع سوخت، رستوران‌ها و هتل‌ها به صورت مداوم و سرزده مورد بازرسی قرار می‌گیرند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، در همان محل با حضور قاضی ویژه تعزیرات حکومتی برای واحد متخلف پرونده تشکیل و به مراجع ذیضلاح ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.