رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت تردد در جاده‌های استان در روزدوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گفته سرهنگ ابوالفضل کهزادی با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل عبور ومرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در استان ایلام اجرا می‌شود.

او گفت: تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در کلیه محور‌های برون شهری استان ایلام ممنوع می‌باشد.

رییس پلیس راه استان ایلام،گفت: در اجرای مصوبه شورای راهبری تصادفات به علت افزایش حجم تردد در روز ۱۲ فروردین ماه و به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور ایلام- مهران، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، کالای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۲ بعدظهر تا ساعت ۸ شب ۱۲ فروردین ماه در محور ایلام به مهران نیز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ کهزادی در پایان گفت: از همه رانندگان و شهروندان انتظار داریم که به هنگام اجرای محدودیت‌های ترافیکی در این ایام از تردد در محور‌های برون شهری جدا خوداری نموده و همکاری لازم با همکاران ما در پلیس راه استان داشته باشند، همچنین همه شهروندان و مسافران مد نظر داشته باشند که هرگونه تغییر در محدودیت‌های تردد منوط به اعلام پلیس راه استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.