معاون عملیات پلیس راهور از ممنوعیت تردد تمامی کامیون‌ها در روز طبیعت در معابر شهر تهران و اجرای طرح جناغی برای منظم کردن ورود به بوستان‌ها خبر داد.

سرهنگ رازقی گفت: در اکثر پارک‌ها و بوستان‌های مهم شهر تهران از جمله پارک چیتگر ، پارک سرخه حصار ، پارک یاس فاطمی شمالی و جنوبی و پارک ولایت و پارک‌هایی که وسعت زیادی دارد و مراجعه به آن‌ها زیاد است پلیس از لحاظ ورود به این پارک‌ها طرح جناغی را اجرا می کند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رانندگان توجه داشته باشند که توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع می باشد مانند پارکی مانند پردیسان که هر سمت آن بزرگراه است پلیس راهور اجازه توقف و پارک حاشیه ای را به رانندگان نخواهد داد و حتما باید رانندگان و مراجعین به پارکینگ مراجعه کنند چرا که توقف حتی لحظه ای هم در حاشیه بزرگراه بسیار خطرناک است و در این روز اجازه عبور عابرین نیز در بزرگراه‌ها داده نمی‌شود.

 او گفت: برخی از ورودی‌ها به شهر تهران مثل شمال به جنوب جاده تلو ، شمال به جنوب جاده لشگرک و یا معابر ورودی به شهر تهران از ساعت ۴ بعد از ظهر بخاطر حجم ترافیک به صورت یک طرفه شود یعنی در بعد از ظهر امکان تردد در مسیرها مثلا لواسان امکان تردد بخاطر بار سنگین برگشت و یک‌طرفه شدن وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار