مهمترین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محور‌های سراسر استان برای روز ۱۳ فروردین اعلام شد.

 همزمان با ۱۳ فروردین و روز طبیعت در محور انار- شهربابک- سیرجان به سمت بندرعباس و بالعکس (تا ابتدای حوزه استحفاظی استان هرمزگان) تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ساعت ۲۴ممنوع است.

به همین ترتیب تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سیرجان– بافت و بالعکس و همچنین در محور دارزین– دهبکری و بالعکس و همچنین محور"کرمان- شهداد- نهبندان" و بالعکس تا ابتدای حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی و محور "کرمان – کوهپایه" و بالعکس از ساعت ۷  الی ۲۴ ممنوع خواهد بود.

بر همین اساس در محور کرمان - شهداد (تا روستای سیرچ) و بالعکس در مورخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۱: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی ۱۲ از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و همچنین از سمت سیرچ به سمت کرمان نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تردد به صورت یک طرفه انجام می شود.

در محور کرمان- کوهپایه و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی ۱۲ از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و همچنین از سمت کوهپایه به سمت کرمان نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تردد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور مهم و پر تردد دارزین- دهبکری و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی ۱۲ از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت دهبکری یک‌طرفه و همچنین از سمت دهبکری به سمت محور بم (دو راهی دارزین) از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.