مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان کوثر حاجی آباد بررسی شد.

اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان کوثر حاجی آباد زیرکوه که به همراه معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد گفت: درخواست داریم که جواب مکاتبات مجموعه بهداشت و درمان زیرکوه در خصوص بیمارستان کوثر به نفع مردم صادر شود و این مجموعه در قالب تهاتر با تأمین اجتماعی به مجموعه حوزه بهداشت این شهرستان اضافه شود.

او گفت: پارسال مجوز ساخت و ردیف مستقل اعتباری بیمارستان زیرکوه گرفته شد و عملیات اجرایی این طرح پس از طی مراحل مقدماتی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز خواهد شد.

اسحاقی گفت: از مجموعه بهداشت و درمان استان درخواست داریم بر توزیع عادلانه پزشک متخصص در این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:  مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه وجود دارد که باید تا زمان به بهره برداری رسیدن بیمارستان کوثر مرتفع شود.

او گفت: برای کمک به تأمین زیرساخت‌ها و کادر درمانی مورد نیاز شهرستان زیرکوه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.