۱۷۹ واحد صنفی متخلف از سوی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.

آقای عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار عید ۱۴۰۱ و ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در استان در حال انجام می‌باشد و با بیش از یک هزار بازرسی تاکنون ۱۷۹ واحد صنفی متخلف در استان شناسایی شده است.

ایام پایانی پارسال و ۹ روز ابتدایی امسال، بیش از یک هزار بازرسی در طرح نظارت بر بازار عید با هدف جلوگیری از احتکار کالای اساسی و حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب، انجام شد.


بیشتر بخوانید


اداره کل تعزیرات حکومتی در صدد است با استفاده از ظرفیت قانونی، برخورد قاطعی با متخلفان انجام دهد و این طرح که از ۱۴ اسفند پارسال آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم می‌یابد.

تاکنون به ۲۱۱ واحد تذکر داده شده است و ۴۶۵ واحد نیز بدون تخلف بودند.

در حوزه‌های «کالا و خدمات» و «بهداشت، دارو و درمان» تاکنون ۱۲۲ پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان شده است که از این تعداد ۷۴ پرونده مختومه شد.

نظارت بر بازار عید امسال در نقاط متمرکز مانند میادین میوه و تره‌بار، قنادی‌ها، انبارها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، مراکز فروش کیف و کفش و پوشاک، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، قالیشویی‌ها، خُشکشویی‌ها و پارکینگ‌های عمومی در حال انجام است.

مردم گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار