استاندار همدان از فعالیت بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد.

علیرضا قاسمی فرزاد در رزمایش بزرگ همدلی سال ۱۴۰۱ که در قالب توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، کاشت ۴ هزار نهال مثمر، احداث ۸ باب منزل مسکونی و یک باب مسجد برگزار شد، گفت: این رزمایش بزرگ، یک کار جهادی، انقلابی و قابل تحسین است.

او گفت: به علت تحریم های ظالمانه و فشارهایی که به ناحق از سوی مستکبرین به مردن ایران وارد آمد باعث شد و همچنین کشور و مردم در طی سال‌های اخیر در سایه بی‌تدبیری‌ها دچار مشکلات اقتصادی شدند.

استاندار همدان گفت:  بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت سال‌های اخیر باعث شد تا مردم در زمینه معیشت نیز دچار مشکل شوند و در ادامه به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمان تشکیل گروه‌های جهادی را صادر کردند.

قاسمی فرزاد گفت: گروه‌های جهادی نیز به تاسی از منویات مقام معظم رهبری درباره جهاد، اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام دادند.

او گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند، هر کدام از گروه‌های جهادی به منزله یک واحد و گروه خودجوش، تحت فرمان ولایت، مشغول خدمت‌رسانی هستند.

قاسمی فرزاد گفت: ترکیب گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و دانشجویان متدین و انقلابی هستند که متناسب با رشته‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند.

او گفت: در بین دانشجویان در حوزه بهداشت هستند جوانانی که به دورافتاده‌ترین مناطق رفته تا علاوه بر خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، امید آفرینی می‌کنند، به رغم دشمنی معاند و مستکبرین، گروه‌های جهادی بدون توقع ثابت می‌کنند که این انقلاب پویا و حامی محرومان است.

استاندار همدان گفت: گروه‌های جهادی در طی شیوع ویروس کرونا و آسیب‌هایی که به برخی مشاغل و کسب‌وکارها وارد کرد، به دستور مقام معظم رهبری، کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.