مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۵ تن از مسافران نوروزی در پست‌های نوروزی هلال احمر یزد خدمات ارائه شده است.

محسن حرازی زاده یزدی گفت: این طرح از ۲۵ اسفند پارسال آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و تاکنون ۳۴ هزار و ۸۵۴ مسافر نوروزی از خدمات آن بهره‌مند شده اند.

او گفت: در این مدت با مشارکت و تلاش ۷۶۱ نفر/روز، تعداد هشت هزار و ۸۲۱ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

او گفت: با هدف اجرای طرح خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی هزار و ۶۵۱ کودک از خدمات فضای دوست دار کودک بهره‌مند و ۵۰۳ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته اند.

حرازی زاده گفت: بیش از دو هزار مسافر به همت اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.

حرازی زاده با بیان اینکه تا کنون هفت هزار و ۲۱۸ مسافر نوروزی در زمینه نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر راهنمایی شدند، گفت: با هدف اجرای این طرح ۱۲ هزار و ۷۵۲مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: دو هزار و ۱۰۵ مورد در پویش بهرفت مشارکت و از این طرح حمایت کرده‌اند و دو هزار و ۱۳۷ نفر نیز در حوزه‌های مهارت‌های ترافیکی آموزش‌های لازم را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار