مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: یک‌میلیون و ۴۲۰هزار لیتر سوخت هواپیما طی تعطیلات نوروزی تاکنون در استان به مصرف رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱درصد افزایش داشته است.

اسدالله طاهری  گفت: ۳۰۰ جایگاه پمپ بنزین و ۱۳۱ جایگاه سی. ان. جی. در سطح استان فعالیت دارند و مشکلی در تأمین سوخت موردنیاز مردم و مسافران در این استان وجود ندارد.

او گفت: یک‌میلیون و ۴۲۰ هزار لیتر سوخت هواپیما طی تعطیلات نوروزی امسال تاکنون در استان به مصرف رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال با یک‌میلیون و ۲۷۷ هزار لیتر ۱۱ درصد افزایش داشته است.

طاهری با ابراز این موضوع که هماهنگی و تمهیدات لازم برای سوخت‌رسانی بدون وقفه تا پایان تعطیلات نوروزی صورت گرفته است، گفت: بیشترین رشد بالای مصرف مربوط به روز‌های چهارم و پنجم فروردین‌ماه بوده است.

او گفت: مصرف سوخت سی. ان. جی. در استان فارس نیز طی این مدت روزانه حدود یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار مترمکعب بوده است که رشد چشمگیری نداشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: طی روز‌های آینده ۴ جایگاه پمپ بنزین در شهرستان‌های فسا، بوانات و سروستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

طاهری از مردم و مسافران خواست در صورت بروز مشکل و شکایات مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.

او گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته‌شده و تشدید بازدید‌ها توسط مسئولان منطقه و گروه‌های کارشناسی اعزامی با بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی، تمام جایگاه‌های استان از آمادگی کامل برخوردارند و خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت بدون وقفه و شبانه‌روز به شهروندان و مسافران نوروزی به‌طور مطلوب ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار