معاون رئیس جمهور گفت: اتمام طرح های نیمه‌تمام و تعیین تکلیف طرح های معطل مانده اولویت نخست دولت است.

علی سلاجقه عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری قوچان گفت: بر همین اساس تاکنون این دولت در تمام سفر‌های استانی کلنگ آغاز ساخت هیچ طرحی را به زمین نزده است و ساماندهی پروژه‌های فعلی را مد نظر و پیگیری دارد تا مردم از سردرگمی نجات پیدا کنند.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قطعا آنچه در سفر استانی مصوب می‌شود، اعتبار مورد نظر آن در اولین فرصت به حساب فرمانداری‌ها واریز می‌شود و بنابراین مدیران باید حداکثر بهره‌برداری را از آن داشته باشند.

او گفت: مصوبات استانی را به هیچ وجه نباید در زمره وعده دید بلکه قراری است که همه دستگاه‌ها مکلف به اجرا و هزینه کرد پول در همان حوزه مصوب شده هستند.

سلاجقه گفت: نفس وجودی سفر‌های استانی حضور میدانی و احصای مشکلات مردم است، دولت مردمی امروز در شرایطی سکان مدیریت کشور را به دست گرفته که باید همه مطالباتی را که از قبل انباشته شده است، پاسخ بدهد، آنهم در شرایطی که ظرفیت‌های کشور مشخص است و با همین ظرفیت‌ها باید پاسخگوی همه نیاز‌ها باشیم.

معاون رئیس جمهور و نماینده ویژه هیات دولت در قوچان گفت: ما به هیچ وجه در گذشته نمی‌مانیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم که در این مسیر با درایت رهبری و سیاست‌گذاری مناسب با همه آنچه در کشور داریم به خواسته‌های مردم پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، نوید داد که در آینده نزدیک شاهد گشایش در وضعیت کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحمل ۴۴ سال فشار ناشی از تحریم‌ها نشان از ایستادگی مردم به پای آرمان‌های نظام دارد، گفت: وجود چنین مردمی نماد اقتدار بزرگ و سرمایه این نظام است و ما نیز قدردان تلاش‌های مردم و خون شهدا هستیم.

سلاجقه، رویکرد دولت را خدمت رسانی مدبرانه و بر مبنای منطق دانست و گفت: روز‌های درخشان و پرامیدی را برای کشور پیش رو داریم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قوچان با منابع غنی و ظرفیت‌های سرشار، در زمینه تولید مواد غذایی در بخش کشاورزی و دام سهم مهمی دارد، ادامه داد: ظرفیت‌های صنایع تبدیلی موجود در قوچان تکافوی نیاز این شهرستان را نمی‌دهد.

او گفت: عملکرد برخی بانک‌ها در برخورد نادرست با سرمایه‌گذاران، شایسته نیست.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با وجود اینکه ۷ ماه بیشتر از عمر دولت نمی‌گذرد باید ۶۵۰ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه را پرداخت کند در حالی که برای پرداخت حقوق کارمندان خود حتی یک ریال از بانک مرکزی استقراض نکرده است.

سلاجقه گفت: علاوه بر این در پایان سال ۱۴۰۰ این دولت حتی یک ریال هم کسری نداشت و این موفقیت بزرگی است.

وی صادرات ۴ میلیون دز واکسن کرونا به خارج از کشور، ارتباطات موثر و مثبت با دولت‌های همسایه، فروش نفت با حفظ احترام و دیگر موفقیت‌ها را از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۳:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
شهرستان قوچان کلی مشکل و محرومیت دارد چرا آنها بررسی نشده است
Iran (Islamic Republic of)
کلیدری
۱۱:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
چرا مشکلات شهرستان قوچان انعکاس داده نشده است
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۲۳:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
ایشان احتمالا در جریان طرح های روی کاغذ مانده شهرستان از جمله گاز کشی به شهر باجگیران عدم ساخت دریاچه مصنوعی در شهرستان عدم تکمیل پارک نشاط عدم رونق کارخانه آساک دوچرخ و کاشی توس و سایر کارخانه های قوچان و.....نبوده اند