در بسته حوادث چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ بخوانید؛

درگیری مسلحانه پلیس در دزفول؛ ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان شوشتر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین جهت ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر یادآور شد که متهمان تاکنون به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سارق موتورسیکلت در دام پلیس اهواز

سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۳۰ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق موتورسیکلت را شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه یک موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت معترف شد.

دستگیری ۳ سارق حر فه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

این مقام مسئول همچنین از دستگیری ۳ سارق محتویات داخل خودرو با کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

آقای کشوری گفت: ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با رصد اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی هویت ۳ سارق در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: سارق در تحقیقات بعمل آمده به ۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

کشف محموله قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اهواز

سرهنگ حجت اله سفیدپوست می‌گوید: در جهت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور آزاد راه خلیج فارس ۴ دستگاه خودروی وانت شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۷ کیسه بزرگ البسه تاناکورا، ۲ دستگاه یخچال، ۷ دستگاه شوفاژ برقی، ۷ دستگاه ماشین ظرفشویی و تعداد ۳ دستگاه مایکروویو فاقد هرگونه مجوز گمرکی قاچاق کشف کردند.

به گفته آقای سفید پوست کارشناسان ارزش ریالی کشفیات را ۷ میلیارد برآورد کردند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۹ با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات خاص پلیسی از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس با کار تخصصی محل دقیق سوداگر مرگ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند که متهم برای فرار از قانون به محض مشاهده ماموران با سلاح سرد با آنان درگیر شد که در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح او از ناحیه پا مجروح و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف مقادیری انواع مواد مخدر بسته بندی شده و یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم، تصریح کرد:در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.